Ano, ublížila.
Bez ohledu na to, kolik normandistů s poruchou sociálního chování z Rodiny je z ní nadšeno.
Děti a studenty jsme "obětovali" a vsadím se o co chcete, že přijde-li další omezování, první na řadě bude opět druhý stupeň ZŠ a střední a vysoké školy. Protože "OČR" a tudíž to celkem nic nestojí.
V mém reálném okolí je to zhruba tak, jak píše Lída. Poměrně značná část SŠ studentů přestala uvažovat o VŠ, protože distanční výuka je na dvě věci, a chystají se raději do práce. Ovšem zde se člověk od místních moudrých hlav dozví, že to nesouvisí s lockdownem, že by "tyhle děti" (tzn. normální lidé s potřebou sociálních kontaktů) stejně nevystudovaly, podobně jako ten nešťastný student, co spáchal sebevraždu by ji stejně spáchal, i kdyby žádný lockdown nebyl.
Protože lockdown je přece super, distančka je taky super, a kdo říká něco jiného, ten je vrah dědečků nebo "blbej a trapnej", případně závidí, že jeho dítě není fobik.
Zvlášť zajímavé přitom je, že před lockdownem byla přítomnost v kolektivu a "socializace" jedním z hlavních důvodů, proč je skvělá inkluze a to vč. dětí s mentálním postižením. Holt pro génie s postižením/poruchou sociálního chování očividně platí jiný metr.