Přidat odpověď
Tak, je možné, že jsem chodila do špatné školy. Podle tohoto vzoru. Klidně bych mohla studovat doma na dálku . Škola mě nepodněcovala k ničemu zajímavému "navíc", i když bych byla ten nejvhodnější cíl. Je možné, že dnes je to jinak, není 40 děcek ve třídě, které se střídají s výukou na ranní a opolední směnu, ale připadá mi to, že byste to rády vzaly, protože to nedělá žádné rozdíly. Chcete podnětnou a zajímavou školu, a malé lidičky, kteří už jsou nabuzení a zvědaví a mají zájmy, tak ty odsuzujete jako normandisty ( název je jedno, mohli by to být třeba malí hvězdáři či fyzikové ). Od kterého věku je teda přínosné mít pestré ( a "zažrané " ) zájmy , aby to nepobuřovalo ? Až od patnácti, od střední školy, kdy je možno jít na přírodovědný gympl,na chemii,na ekologii ? fakt to nechápu, se svým od dětství " zájmovým " založením. že co je v patnácti znakem osobnosti, tak v šesti je znak úchylky.
Předchozí