"zpočátku mi to fakt přijde o tom, udělat z nich dostatečně poslušné vojáky vzdělávacího systému"
zní to hrozně, ale fakt to tak je - vyhořelý učitel, který je s dětma nerad a jejich spontaneita ho dráždí, se zaměří na to, aby dětem nechyběla guma, tuha do kružítka, datum na DÚ, podpis v žákajdě
Já vím, že je obtěžující, když děti občas něco nemají, ale obě moje děti se v pohodě dělí (o svačinu např.), dají spolužákům chybějící barevný papír, vyfouknuté vajíčko (vždycky mají nějaké navíc), kus látky apod.
A mají přitom cit pro klapku, při třetím čtvrtém půjčení tomu samému dítěti řeknou "hele, vole, ty furt něco nemáš, příště ti nakašlu, mysli si na to trochu" - to je ve finále účinnější než všechny zápisy do Bakalářů