Půlko, to je mi tebe i tvých dětí líto, že máte smůlu na tenhle druh učitelek. Znám je taky, naštěstí se s nimi mé děti v minulosti většinou setkaly jen letmo.
Jako učitelka prvního stupně v současné době pracuji a mám dojem, že se naopak už vůbec ve škole neřeší nějaké nadpisy sešitů, okraje, písmo, stav penálu, a podobně, za což jsem ráda, protože já bych to nebyla ochotna vymáhat
Jen pevně doufám, že nám nepřijde do školy nějaká inspekce, která by tohle považovala za důležité, protože sešity mojí třídy opravdu nejsou líbivé
Pokud jde o pomůcky, apeluji na děti jedině, ať požádají rodiče o zakoupení funkčních nůžek, protože ta "žužlátka", která některé děti mají, jim kazí radost z práce při pracáku nebo výtvarce. No, ale když holt někdo pořádné nůžky nemá, nebo zjistí, že mu vyschlo lepidlo, tak prostě šáhnu do učitelského šuplíku a půjčím, je to rychlejší, než se nad tím rozčilovat.
A jak píšeš o těch přestávkách - neumím si představit dítě, které by je trávilo mlčky v lavici. Na druhou stranu se také snažíme o to, aby děti nelítaly a nervaly se zběsile, protože máme ve třídě málo prostoru a nestojíme o úrazy. Ony někdy opravdu neodhadnou, že chytit běžícího spolužáka za nohu, nebo ho škrtit není nejlepší nápad