Přidat odpověď
Kat,
úlohou Půlky imho je napřed zjistit, co se teda fakt děje (vysvětlení Marťasíny, že to taky může být kvůli soudům a druhému rodiči mi přijde poměrně logické), než začne dělat dusno rodině, která je už nějakým způsobem narušená. A že tam asi "něco" je, když se dítě s druhým rodičem nestýká.
Jestli se jedná o středoškoláka (já žila v domění, že je to malé dítě - když se jedná o to, kolik sní rohlíků a jestli nosí bačkory), tak bych spíš postupovala tak, že bych o tom promluvila s tím dítětem dřív, než budu na jeho rodiče posílat nějaké právníky či úřady. A dítě by si mělo promluvit s rodičem o tom, PROČ to tak je, a že je mu to nepříjemné - a jestli je to nějak časově omezené - třeba "do soudu o výživné" nebo tak - ale možná by to dítě k tomu potřebovalo ten impuls zvenku - že mu někdo potvrdí, že to není běžný přístup v ostatních rodinách.
Ale chtělo by to vyložit karty na stůl - tomu dítěti (jestli je to středoškolák, tak počítám, že je 15+, tj. není zapotřebí mlžit věci typu "vaši se rozvádějí" nebo "jsi nemocný"), případně rodičům (i když je neznám, tak bych asi nadhodila něco, jako že to dítě zmiňovalo a že je z toho na nervy).
Tohle je ten jeden jediný rodič, který dítěti vlastně zbyl, takže vzít dítěti ještě tohle, nebo se zamotat do nějakých soudů a řešení interních věcí rodiny, mi nepřijde jako rozumné.
Předchozí