"Ke mně (hodné premiantce) posadila učitelka v páté třídě spolužáka, že zlobí a že se se mnou zklidní. To byla "odměna" za mé nezlobení. Nebyl to nejhorší sígr, to naštěstí, ale i tak mě prostě otravoval a otravoval, nemohla jsem se soustředit na výklad, byla nešťastná, až to musela jít maminka řešit do školy."
no a máš pocit, že to byla správná cesta od té učitelky? že bylo dobré řešení posadit sígra k vzorné holčičce? z mého pohledu častý model tehdejší doby, ovšem dost neúčinný... nebylo by ti lépe, kdyby tenkrát uměla učitelka se sígrem pracovat? kdyby měla lepší nástroje pro jeho zvládnutí? kdyby byl ve třídě sígr se svým asistentem místo s tebou?
a o tom to je...
ano, můžeme si tu psát jak je těžký život vzorných holčiček, ale nevím, jestli to bude mít nějakou přidanou hodnotu... nebo můžeme zkoušet přijít na to, jak by se dalo pracovat se sígrem a třeba přijít na to, co by zabralo, aby ze sígra nebyl agresivní jedinec