Přidat odpověď
Ahoj všichni, musím se přidat k Šišce s tím,že je potřeba nechuť ke škole a averzi učitele k dítěti řešit OKAMŽITĚ.Prošli jsme tím s Vendy v první třídě(viz.můj příspěvek z 22.3.na této diskusi)a dodneška si gratulujeme,že jsme to nenechali být.Dcera mé kamarádky chodí do Vendiny původní třídy(nyní do třetí třídy)a posunula se do role "nejhorší ze všech"(Zdědila ji po nás a po několika "problémových" dětech,které stejně jako my,odešly během předchozích tří let).Její dcera měla JEDNU dvojku jinak samé jedničky na vysvědčení,ale několikrát v týdnu slyší,že je ze všech nejslabší.Má dysgrafii a dysortografii ovšem bez úlev.Pí. uč.na dys... nevěří,takže se úlevy nekonají(když,tak jen bezprostředně po přinesení posudku od psychologa).Terezka pláče,vyhrožuje,že do školy nedojde a vrátí se domů,vymýšlí nemoci...Kamarádka si vyčítá,že to nechala tak dlouho a je téměř rozhodnuta dát ji do čtvrté třídy k nám do školy.(Když slyšela,že Vendy maluje pí.uč.obrázky,byla zděšená-Terka by si nikdy NETROUFLA pí.uč.přinést obrázek,kytičku... Síla,co? Držím palce všem co to právě řeší,aby "dopadli" alespoň tak dobře jako my. Jana
Předchozí