marťasíno a ty jsi vystudovaný pedagog?
pelánová je tam za tu učitelku, co je ještě větší srdcař než zlatej amos pelán... a ani ona neví, proč se má dítě učit teorii? no pokud v tom nevidí smysl ani učitelé, pak je ten systém ještě smutnější, než by se na první pohled zdálo...
synovi bych vysvětlila, že takové drobnosti, jako spojit správnou předložku se správným větným celkem, nás třeba uchrání od perel typu "díky novým opatřením je třeba doložit potvrzení o testu", "díky útoku násilníka, skončila oběť na pohotovosti" a podobně
btw já dětem vždycky vysvětlovala, že když chtějí postavit dům, nestačí si ho umět namalovat... že musí vědět i tak nudné věci, jako jak se míchá cement, umět pracovat s vodováhou nebo třeba chápat jak pracuje olůvko... a bez toho, že umí skládat cihly, se taky nehne...
jako chápu, že systém by se měl změnit a není potřeba, aby si děti pamatovaly hromadu blbostí, ale ten princip by chápat měly... a měly by být schopné si informace dohledat a hlavně ověřovat...