Přidat odpověď
proč by děti neměly vědět, jak probíhá třídní schůzka? jde přece o ně, nebo ne?
my máme místo třídních schůzek tripartity, dítě, rodič, učitel, a mluví se o všem, může si dítě i rodič na cokoliv klidně postěžovat, zeptat se, samozřejmě pochválit
já nemám nic proti přítomnosti dětí na běžné třídní schůzce, nevadí mi tam, naopak
a při online třídní schůzce bych předpokládala, že tam minimálně polovina dětí bude, takže bych to, jako učitelka, regulovala, kdyby se něco zvrtlo, aby se to nešlo v mezích slušnosti, stejně tak by bylo dobrý, kdyby si to uvědomili rodiče
možná na to mohla učitelka upozornit
a jinak - kde jinde než od dětí by rodiče vzali jakýkoliv stížnosti? takže děti o tom mluví ve škole, není to pro mě nic novýho, je teď na třídní učitelce, co s tím udělá dál
6. třída už nejsou žádný mimina, nebála bych se o jejich duševní zdraví po vyslechnutí online třídní schůzky, naopak bych toho využila k diskusi o tom, co se vlastně ve škole děje
co se týká novýho učiva v matematice, já jsem s letošním učivem začala minulý týden, bylo potřeba dohnat loňský rok a zopakovat, teprve potom začít něco novýho, za normální situace by to opakování trvalo aspoň během září, spíš o kousek víc, teď se ještě muselo něco dodělat, je trochu blbý, jestli neuměla třídní vysvětlit tuto situaci za jinýho učitele, ale třeba moji žáci situaci znají a nikdo z rodičů s tím neměl problém
Předchozí