| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

No normálně si napíše, že 89:14 je šest, protože to ví a počítá zbytek. Ve školních úkolech to zapisuje jako 90:10, což ale vyjde devět a pak asi nastupuje nějaký mechanismus korekce. Korekcí o jedna by se na šestku dostal až ve třetí iteraci, resp až v šesté, pokud bude zkoušet čísla symetricky na obě strany. Když rovnou zapíše šest, tak to má daleko rychleji.

Já proti tomu v zásadě nejsem, je to taky validní postup. Pokud mu dovolí to takto nedělat v případě, že to ví rovnou, tak je mi to jedno, ale zajímalo mě, jestli se to tak teď učí plošně a hlavně, jak přesně se ten mechanismus korekce vysvětluje. Najdeš záporný zbytek, což nelze, a proto snížíš výsledek vždy o jedna nebo jaký má být přesně postup. Nic moc jsem k tomu nevygooglila.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Před vložením příspěvku se musíte nejdříve přihlásit.
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Kosky