Psychicky ji podporovat, že na to má. Tyhle děti často mají mizerné sebevědomí. Pokud by to bylo náročné, pak nějakou poradnu, aby měla nárok na zohlednění. Hlavně na tvé straně trpělivost, klid. Samozřejmě pokud to dítě i vědomě sabotuje, tak trvat na odvedení práce, ale pomáhat s ní. Ne ve smyslu "udělám to za tebe", ale navést k řešení, ukázat způsob. Na vyjm. slova mít papír s jejich obrázky a zjišťovat, jestli tam ten významový okruh je, nebo ne. Jen vyjmenování obvykle nepomáhá. U matiky zkusit najít kompenzační metody, klidně si počítat i na prstech, hledat metodu, jak to jde, nečekat, že to půjde snadno a že to půjde "školním způsobem". Často je třeba ještě jiné vysvětlení, vše pokud možno NÁZORNĚ. A smířit se s tím, že známky nejsou otázka života a smrti.
Jsem na té doučovací straně...nejste v tom jediné, takových dětí je opravdu hodně. Vynervované, s minimálním sebevědomím...