Přidat odpověď
Jenže tvoje dcera by nejspíš počítala rychle i bez Početního krále, zatímco děti pomalejší, co si vždycky sedaly jako první (a zejména když se hrálo po lavicích, to už pak ani není potřeba hrát, opakují se pořád stejní vítězové a poražení), časem většinou rezignují.
Navíc ty s oslabenou pamětí nemají záchranný kruh, tedy cestu, jak se výsledku dopočítat, když selže paměť.
Pro děti, které nemají dobrou sluchovou paměť, je neustálé opakování bez zrakové opory dost k ničemu. Je to jednostranné, zaměřené na jeden typ dětí. Má to efekt ve zrychlování těch, kteří už mají osvojeno, ale násobilku jako takovou to nenaučí. Když chci něco naučit všechny, musí to všicni také dělat, nejen poslouchat, jak to dělají ostatní.
A ještě z pohledu hospitujících, jedna z hodnocených oblastí je, zda vyučující vede děti ke spolupráci a ne k soupeření. Početní král tedy body nepřidává.
Předchozí