Přidat odpověď
nebaví mě vůbec hodnotit, nedává mi to smysl, jenže je pravda, že některý děti bez pohrůžky násilí nefungují,
a dřív, než se někdo ozve s motivací ve škole, hned dodávám, že pokud je dítě zvyklý z domu na odměny za jakoukoliv práci, na neustálou pochvalu a pozornost, tak se velice obtížně hledá motivace ve škole, kde je jich v kolektivu dvacet a víc
mně by vyhovoval vysokoškolský systém, já předávám informace, ten základ, tady máte doplňující materiály a hledejte, zajímejte se, ptejte se
jenže tak to bohužel nefunguje
blbý je, když jdou už do první třídy s tím, že "počkej, oni tě tam srovnají" a nebo taky s častým "konec hraní, teď to bude těžký"
kdyby se tak povedlo vychovat rodiče, aby děti školou nestrašili, aby děti naučili poslouchat pohádky, malovat, vydržet u toho aspoň deset minut, nesedět jen u televize a počítače, mobilu..., prohlížet knížky, základy hygieny a slušného chování, neskákat do řeči, chvilku počkat, neničit nic, být samostatní v základní sebeobsluze...
to by ve škole pak bylo mnohem jednodušší
chceme měnit školu, já taky, ale čím dál víc vidím, že to chce začít změnou v přístupu společnosti ke vzdělání a k učitelům, změnou v požadavcích na výchovu, změnou v rodinách
blbý, protože to je utopie
Předchozí