| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Blanko, dobře teda. Máme zásoby paliva do jaderek, na jak dlouho? Kam dáme to vyhořelý? Zatím máme mezisklady. Ale ono to není jen vyhořelé palivo, on se musí skladovat i odpad ze špitálů, kde se třeba ozařuje, i tam je jaxi vyhořelý palivo, podobné tomu jadernýmu. Odkud přivezeme to jiný nový palivo? Je to odjinud než z Ruska kompatibilní s našima jaderkama? Kdesi jsem četla, že ne, že tam zas musí být z Ruska. Nejsem ale technik JE ani jadernej fyzik, četla jsem to před x rokama. Třeba ne, třeba můžeme dovézt palivo z USA nebo odkud. Jádro je ale zatím fuj, my a Francie lobbujeme za to, aby fuj nebylo. Pokud se EU usnese, že se teda jaderky zavřou, čím tu elektřinu nahradíme? Větrem? Jo, teď pořád ještě fouká, můžeme si to napytlovat? Jo, vono to nejde? Hmm, tak smolík, že. Nahradíme to teda Sluncem? A v zimě a v noci? No, hlavně že do toho napereme elektroauta. Ono už teď je občas elektrosoustava na hraně, a to elektromobilita teprve začíná. Čím se bude topit na vesnicích? Plyn tam není, tepelný čerpadla mnohde nepovolili, že by to neunesly dráty. Dřevo (možná) zakážeme, taky bude fuj a hlavně ho možná nebude ani kde spalovat. Nám nestačí, že jsme z mnoha vesnic vyštvali mladý lidi do měst, protože práce se dřevem na zimu je dřina, co ve městě není, a v mnoha vesnicích už dožívají důchodci, co si to dřevo na zimu už třeba ani sami nepřipraví. To se ty lidi z vesnic mají nastěhovat do měst a v zimě zalézt pod peřiny? Ty sis nevšimla, že na blackout nepotřebujeme ani válku, že stačí jedna blbá vichřice a máš tisíce domácností bez proudu? A co cena, budou na to lidi mít? Ahá, a když nebudou, tak někomu dáme podporu. A co chleba a rohlíky, ty kvůli drahému plynu a elektřině nezdraží? Nebo je budeme péct v peci na dřevěný špalky? Hlavně že já jsem proruskej troll.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný