Přidat odpověď
"Proč by nemohla hasičská auta a sanitky být elektro?"
Při současném dojezdu elektroaut bych se trochu bála, že v některých regionech když se jim naakumuluje stříhání z auta při dopravní nehodě v místě A, pak přejezd do místa B na otevíračku bytu a hned do C hasit požár, tak si budou muset cestou někde nabít, což mi nepřijde úplně praktické. Tyhle auta mají být připraveny kdykoli vyjet bez kompromisů, na to mi elektroauta nepřijdou úplně top, přece jen natankovat trvá oproti nabití chviličku. Ale vycházím jen ze zkušenosti kamaráda, který čistě elektrické auto vlastní, v provozu integrovaného záchranného systému si to úplně představit neumím, ale asi to nějak fungovat bude, když policie už používá Hyundai ioniq electric. Mně osobně nepřijde, že by "Hyundai Ioniq Electric je plně elektrickým vozem, jehož dojezd dosahuje až 311 km na jedno nabití. Při DC nabíjení stačí na dobití 80% kapacity jeho lithium-iontového polymerového akumulátoru méně než hodina." bylo pro potřeby IZS super oslnivé, ale odborník nejsem.
Čerpám z: https://www.hybrid.cz/ceska-policie-dostala-38-novych-elektromobilu-hyundai-ioniq-electric/
Předchozí