Přidat odpověď
Vrrtaku, ale o tom je pak ta spolupráce
dítě většinou dokáže říct, v čem je problém, učitel se většinou dokáže s rodičem a dítětem domluvit, jak to začít řešit, jak si říct o pomoc a že to vůbec má udělat, řeším to pořád, ale musí být všechny strany ochotný se na tom podílet
ale potom jsou to i ty děti, který problém doma mají, třeba ten, že se před pěti lety rozvedli rodiče a oni to v sobě pořád ještě nemají zpracovaný a protože teď jsou v pubertě, tak se to ozývá mnohem silněji
nebo chtějí víc pozornosti, víc uznání, většinou proto, že jim chybí doma, fungují podle hesla "když mě nemáš za co pochválit, tak mi vynadej, ale hlavně si mě všimni",
většinou se dozvím, že doma je nějaký problém taky, třeba mladší sourozenec, který je malý, bere čas, desetiletý kluk má doma dvouletou roztomilou sestřičku a on má mít rozum.... to jsou různý situace
spolupráce je pak hlavně o komunikaci a vzájemné důvěře a snaze pomoct
většinou se daří
Předchozí