Přidat odpověď
Zaznamenala jsem tu z nějakého příspěvku, že se tu možná podobná věc někde nedávno řešila, a možná píchám do vosího hnízda, ale nenatrefila jsem tu to, tak nevím.
Jak se díváte na úlevy dětí se speciálními potřebami u přijímaček na osmiletá gymnázia? A vidíte to jinak, nebo stejně, jako na čtyřletá?
Mají ty děti problém, který je potřeba touto cestou korigovat a je to spravedlivé vyrovnání možností vůči "zdravým" dětem? Protože jsou chytré a na gymnázium patří? Nebo je to naopak nespravedlivá výhoda vůči dětem, které také dřou a mají pak kratší čas na vypracování testu a předběhne je v počtu bodů někdo, kdo nad úlohami mohl přemýšlet o čtvrt hodiny déle?
Jak tuto problematiku vidíte jako matky dětí, které jsou vlastně v nevýhodě za to, že jsou "méně problémové" (nechytat za slovo, prosím!), jak to vidíte jako matky dětí, které tuto výhodu mají a třeba z různých důvodů hodně potřebují a jak to vidíte jako učitelky se zkušenostmi z obou stran (a ještě i dalších stran, které já tam třeba nevidím)?
Předchozí