Přidat odpověď
Palac,
několik let jsem za zaměstnavatele a zároveň majitele služebního bytu řešila žádosti zaměstnankyně na zkrácený úvazek. Co 3 měsíce jak blbci vyplňovat příjmy (do kolonek po měsíci), zaplacené nájemné a služby, rozepsat vše zvlast, vyúčtování, taky po měsících. Jak u blbecku na dvorečku. Paní sama ještě hezky po měsících dokládala elektřinu a plyn. I když se člověk naučí, je to pruda.
Nájemní smlouva jim tedy stačila jednou, poprvé. Ale třeba k příjmům může zaměstnavatel vyjet 1x za rok Potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti, které je třeba k daním,když si je člověk dělá sám, a umí ho každý účetní sw. Ovšem to ne, zaměstnanec musel jednou za kvartal dorazit s formulářem, který se musel vypsat po mesicich a orazítkovat (výplatní pásky nestačily, ani příjmové doklady nebo výpis z banky). Totéž s nájmem a souvisejícími platbami, jako by nestačilo souhrnne za rok včetně vyúčtování třeba faktura za elektřinu, ne, každý měsíc potvrzení... A to byly jen přídavky a příspěvek na bydlení.
Dávky hmotné nouze jsem pomáhala vyřizovat jednou a ty byly úplně pekelné.
Předchozí