Přidat odpověď
taky jsem před distančkou měla šestku naučenou na spoustu samostatné práce, byli aktivní a snaživí, vrátili se mi líní osmáci, teda sedmnácti, ale v květnu, to už se ani nepočítá. teď už nemá smysl u nich něco diferencovat, nejde to, sotva stíhám, odpoledne doučování letos pro slabý, příští rok pro přijímačky
4 hodiny za týden jsou málo, zvlášť když se dohání, kdybych o hodinu přišla, chybělo by mi to, procvičování se muselo částečně přesunout právě na to odpoledne
mít 5 hodin a ideálně co nejmladší děti, kolem 10 let, bylo by to určitě lepší nechat jim hodinu samostatně, mít možnost vzít je online podle potřeby, ale jeden problém je technika a druhý pro někoho i hlídání adhd je ještě ve 14 nesamostatný, další je add, další nová záchvaty vzteku, destruktivní pro věci v okolí, prostě jsou děti, na běžné zš, který není možný nechat doma bez dozoru, ani ve 14 letech
Předchozí