Jsem nas*aná jak jetel
U jedné z největších cestovek (Fischer) jsme si minulý týden koupili dovolenou, zaplatili jsme polovinu ceny benefitní kartou Edenred a polovinu klasickou kreditkou. Domů jsme si odvezli smlouvu o zájezdu, o pojištění, účtenky.
Za dva dny nám přišel mail z pobočky té CK, že námi objednané ubytování je bohužel plné a nabízejí změnu termínu (nemožné, manžel si nemůže hýbat s letní dovolenou). Případně ať si najdeme jiný zájezd v té ceně nebo jiné s doplatkem.
Horko těžko jsem našla jiné místo, poslali jsme to na pobočku a prý to máme rezervované. Dnes (po čtyřech dnech) opět mail, že námi požadovadé ubytování je vyprodáno, ať si najdeme jiné. Už z principu jsme naštvaní, cestovka prodává zájezdy, které nelze uskutečnit, už s nimi nechceme nikam jet a chceme storno. Jenže nám odmítají vrátit peníze - vrátí jen polovinu a za polovinu nám nutí poukaz. Obhajují se tím, že nemohou vrátit platbu, která proběhla benefitní kartou - netušíte někdo, jestli mají na něco podobného nárok, jsem přesvědčena, že máme nárok na bezplatné storno ve 100% výši. Navíc běží čas, ubytovací kapacity ubývají a ráda už bych měla něco jisté.
Poradí někdo? nemáte s něčím podobným zkušenosti?