Přidat odpověď
Delete, jednou za měsíc je to zbytečný pro všechny, navíc teda předpokládám, že to máte skupinově, což není ideální, lidi nebývají ochotni mluvit o svých problémech před kolegy, zvlášť učitel je zvyklý chybu považovat za nějaký trestuhodný problém, takže radši žádný problém nemá, chyby nedělá, není o čem se bavit
vedení a snad i špp by to mohlo mít jinak, ale hlavně vedení, a ukázat kolegům, že chyba nebo nějaký problém ve třídě, zádrhel, se dá řešit, napřed je potřeba ukázat jim, že to nevadí a potom jim pomáhat naučit se mluvit o tom, přiznat ty starosti
u nás ve škole první stupeň nadává, stěžuje si, ale jen mezi sebou, když se na poradě zeptám, kdo má nějaký dítě k řešení, kde je problém s docházkou, prospěchem, rodinou, tak nic, najednou je to jenom živá třída a to dítě je docela v pohodě, zvládám ho,
no a pak se ukáže, že má dítě v dubnu kolem 200 hodin absence za druhý pololetí, je na propadnutí a učitel odmítá s rodinou komunikovat
Na to se ale přijde náhodou, když se třeba ozve rodič, že je dítě šikanovaný
toto bych fakt ráda řešila jiným způsobem
naučit kolegy nenadávat mezi sebou, ale říct si o pomoc, já za špp můžu aspoň něco, kolegové na druhým stupni už si zvykli chodit konzultovat, ale jak máme dvě budovy, tak se to na tu druhou těžko přenáší
Předchozí