Přidat odpověď
To je právě to, že ne vždy částečný úvazek znamená jen některé dny v týdnu. Třeba u češtináře nebo jazykářů to může být problém (máme zrovna češtináře na zkrácené úvazky, proto je zmiňuju).
Samozřejmě, že nenechávám nikoho bez domluvy suplovat v den, kdy vůbec neučí. Ale pokud má rozvrh do půl dvanácté a odmítá suplovat pátou hodinu, protože..., tak s tím už problém bývá, protože ostatní učí a on má tak krátký rozvrh právě třeba díky tomu, že učí předměty, které se nasazují na dřívější hodiny.
Nebo když má někdo volný den, kdy se pravidelně konají ped. rady nebo třídní schůzky, a on tam má druhou práci, pak to taky koliduje. Rodiče, kteří přijdou do školy na schůzky nemají zájem nebo třeba ani nemohou nahánět učitele, který je ve škole jen 12 hodin některé dny v týdnu a jen dopoledne, přitom i s ním potřebují konzultovat situaci kolem vlastního dítěte. O to víc je potřeba, aby ten dotyčný byl ve škole i v době třídních schůzek. Někdo si to v té druhé práci může domluvit, někdo ne.
Takže já radši dopředu upozorňuju, že sice není stanovená pevná doba přítomnosti na pracovišti, ale jsou pracovní záležitosti, které tuto přítomnost vyžadují i mimo běžný rozvrh a je potřeba o nich vědět.
Jinak když sestavuju rozvrh, snažím se všem vyjít maximálně vstříc. Někdo chce "okna", někdo naopak, někomu nevadí jet do odpoledne, když má pak jeden den volnější, jiný nechce odpoledky kvůli malým dětem, někdo zase raději odpoledky než ráno na osmou....co jde, to udělám.
Ale když se pak musím doprošovat kvůli každé suplované hodině, začnu přemýšlet trochu jinak.
Předchozí