Jdu se poradit se zkušenými. S Booking.com jsem hledala ubytování jen jednou, tak nevím přesně, jak to tam chodí.
Včera jsem zarezervovala apartmán v Chorvatsku, přišlo potvrzení, ale po 20 minutách mi začaly chodit zprávy na Whatsapp od majitelky domu, že je problém s mou rezervací a jestli můžeme pobyt posunout o dva dny nebo zkrátit. Napsala jsem jí, že to nejde. Tak prý mám rezervaci zrušit, že jí Booking na stejný termín udělal dvojitou rezervaci, tak pro nás nemá volný apartmán. To mi přijde divné, tohle asi je v systému technicky dostatečně vychytané, aby se nestalo, ne? Spíš bych řekla, že si domluvila někoho bokem. Napsala jsem jí, ať teda rezervaci zruší ona, že je chyba na její straně. Pak mi vypisovala, že teda jak chci, že když chci přijet a zůstat na ulici, tak můj problém. Takové výhrůžky se mi už vůbec nelíbí, nicméně nakonec mi samozřejmě stejně nezbude, než to zrušit, k někomu takovému se mi ani nechce jezdit, ale proč to nechce udělat ona? Nejde to? Bude mít za to nějaké "body dolů", nebo o co jí jde?
Když to zruším já, budu mít černý puntík já?
Jestli víte, jak to v systému funguje, tak mi prosím dejte vědět. Děkuju