Přidat odpověď
Znám pohled i z druhé strany.
Paní klidně mohla mít nasmlouvaný pobyt jinak a jen ten termín zapomněla na bookingu vypnout
Taky něco pronajímáme a jednou se nám to stalo taky. Okamžitě jsem těm lidem volala, vysvětlovala, omlouvala se. Resp. stalo se to dvakrát, jednou když jsme někam odjeli na delší dobu, si někdo rezervoval nocleh. Narychlo jsme museli shánět, kdo z kamarádů nám zajde hosty ubytovat. Od té doby si na to ale dávám zatraceně pozor!
Ano, paní se měla chovat slušně, omlouvat se a nevyhrožovat, ale chyby se prostě někdy stávají, kdo je nedělá, že?
Ano, booking v tomhle případě sežene jiné ubytování, rozdíl v ceně doplatí ta paní. Záleží na tom, kdo se chce o svá práva hádat, může.
Předchozí