Nemám takové zkušenosti s bookingem, objednává manžel. Ale zaujalo mě, že se má komunikovat přes jejich aplikaci - kde ta aplikace je a jakou formou - chat? A že jsou povinní nám doplatit rozdíl v ceně u jiného ubytování? Jsou k tomu nějaké podmínky - např. stejná lokalita, typ ubytování..? V případě, že až na místě se zjistí, že byly omylem 2 rezervace na ten samý termín - to se nám jednou stalo, naštěstí byli slušní a našli nám náhradní ubytování.. Ale obecně bych v tomto případě nerada volala, jsme neslyšící a po telefonu to prostě nezvládnem. A Mailem či chat někdy nepomůže, když to potřebuješ vyřešit hned na místě...když to v tu chvíli nikdo nečte.. Co pak s tím?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.