senedro, ale to je všude... denně dostávám velmi pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků, 99% jich je spokojených, třeba i 40% mi do telefonu hrozně děkuje, chválí, rozplývá se, jak jsem jim pomohla a pak se ozve jeden, co je k nepoužití, buď chce něco jiného, než se nás týká nebo vůbec neví která bije a je dotčený, že jsme nepomohli, ale ten jeden jediný blb pošle pak stížnost, která se musí řešit (přepisovat nahrávky hovorů, obhajovat, vysvětlovat - navíc to neděláme my sami, ale musí nás hájit nadřízený, takže má člověk pak ještě pocit viny, že mu přidělává práci)... nikoho nezajímají ti spokojení nebo i nadšení, ti totiž nepíšou pochvaly, jen ta jedna stížnost
a samozřejmě, ty pochvaly taky zapomenu, ale ta pachuť stížnosti (ač nakonec vždycky vyhodnocené jako neoprávněné), případně nadávek na mně vždycky ulpí nadlouho a bývám z toho zbytečně rozhozená...
ale abych nekecala, někdy mě ta pochvala fakt potěší a pamatuju si ji, třeba když mi jeden zákazník nabízel práci, protože přesně někoho tak skvělého by fakt potřeboval