Přidat odpověď
Kat, tak v nejzazším případě ho můžeme vozit jinam, jenže to pro něj bude zátěž navíc, změny zvládá blbě a pravděpodobnost, že se ocitne v té samé situaci je více než vysoká. Nabízeli jsme mu to jako možné řešení, ale nechtěl. Škola sama o sobě není špatná, nic vyloženě lepšího k mání není, jiná škola by byla jen sázka do loterie. Jen je znát nezkušenost s podobným dítětem, kdy prostě něco podcenili a celkově s ním moc neumějí pracovat. Na jeho projevy reagují jako u normálního dítěte, což nejenže nefunguje, ale ještě přilévá do ohně, místo aby ho to umravnilo, tak to ještě víc roztáčí spirálu, na což oni reagují gradací a cyklí se to...ostatně širší příbuzenstvo má tentýž problém, prostě všichni navykle předpokládají, že když to nefunguje, je třeba přitvrdit. Jenže on nemá vyvinuté hranice, za které nepůjde, protože podobné věci absolutně nechàpe, nevnímá autority, nechápe kontext, vykládá si situaci zcela zcestně.
Předchozí