Přidat odpověď
druhý jazyk je pitomost, třeba projde aspoň ten nápad, že by zůstal jako volitelný, opravdu na to každý nemá, oni ti proinkluzivní šílenci vnucovali druhý jazyk i mentálně postiženým na speciální škole
a i na běžných školách máme děti od iq 70, je to trápení
abe přestala teorie gramatiky, muselo by to zemětřesení v cermatu být opravdu k něčemu a nejen výměna na oko, přijímačky mají velký vliv, bohužel
a protože nikdo neví, jestli bude přijímačky dělat, musí se to učit všichni
náš nejmladší vypadal, že přijímačky fakt ne ještě v osmé, potom se rozhodl, že jo, co bysme dělali, kdyby to neuměl, nevím
mám ho jako ukázkový příklad, že jeden fakt nikdy neví a není možný nikoho předem vyloučit z možnosti a udělat třeba oddělený hodiny už od 6. třídy
změna musí přijít l od cermatu, nebo kdo ty přijímačky bude dělat, nemůžeme se změnou začít my ve škole
nebo spíš změny musí chtít rodiče, jenže rodiče malých to ještě nenapadne, velkým už je to jedno a ti mezi už nemají čas
Předchozí