Ropucho, problém, je, že takové dítko nemá třeba IVP a že se nejde po tom, proč mu to tak nejde. Často tam může být SPU a je to třeba nějak ošéfovat. Třeba právě hodnocením jeho pokroků (indiv. vztahová norma) a ne žáků mezi sebou. Chtít předmět, kde vynikne, je celé takové nějaké nepochopené. Problém je v těch češtinách a matikách a...v hodnocení. O tom je finské školství. Že de fakto by měl KAŽDÝ jet podle svého individuálního tempa, být hodnocen podle pokroků. A že některé aktivity jsou společné, ale často v té jedné třídě pracuje každý na trošku jiné úrovni.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.