Přidat odpověď
Yuki,
u nás ve škole to nehrozí. To, že já mám nějaké představy, jak bych chtěla pracovat, které si realizuju max. na úrovni svých předmětů je jedna věc. Realita a zavedené pořádky "takhle se to vždycky dělalo" věc druhá.
Třeba proto tak ráda učím na prvním stupni, kde to je hodně na mně, jak vypadá náplň dne. Na prvním stupni bych klidně sloučila přírodovědu a vlastivědu do jednoho předmětu, jinak bych to klidně nechala. Ale znám školu, kde mají na 1. stupni těch předmětů jen pět, ČJ, AJ, M, Člověk a jeho svět a Kultura ducha a těla, a na 2. stupni deset, kdy propojují např. M a F, pak mají dohromady Př + Vz + Ch + Z, pak D + Vo + Z + Etickou výchovu....
Mají z letoška skvělé hodnocení ČSI. Ale mezi lidmi je škola považovaná za divnou, zpochybňovaná, někdo se tam bojí dítě dát, že se tam nic nenaučí...jen proto, že to dělají jinak. Jo a až do osmé třídy neznámkují, v osmičce a devítce mají kombinované hodnocení. Kdyby to pro mě neznamenalo dojíždění přes hodinu, jdu tam hned.
Předchozí