Přidat odpověď
Monam, v tomhle jsi trochu vedle. Škola má učivo, kterému má nějakým způsobem naučit, je to dané RVP a do jisté míry přes to nejede vlak. Samozřejmě trošku se s tím hýbat dá, ale ne moc, spíš třeba redistribuovat učivo mezi jednotlivými ročníky. A to zvládnutí vyšších levelů AJ je o samostatné práci, o čtení, poslouchání, hodinách a hodinách a výrazně méně o vedení za ručičku. Úroveň AJ je daná i množstvím zvládnutých jevů. A těch je na ZŠ nějaké množství, uzpůsobené tak, aby to děti vstřebávaly v přiměřeném věku a formě. Učivo na úroveň B2 není obsaženo v RVP ZŠ a je to dobře, bývají to složitější věci, které si aktivista může nastudovat jinde. Asi jako nebudu křičet, proč se na ZŠ nepočítají derivace a diskriminant u kvadratických rovnic. Protože to patří na SŠ a tečka. Nemá smysl jednomu ze stovek nabízet, ať se ty derivace naučí, tohle není role základky.
Předchozí