Přidat odpověď
vrrtaku, mám doma dvě nadané děti, nestačil jim ani gympl, zvlášť ten jeden si svou matematiku dělal úplně mimo systém od 4. třídy zš
jediný, co jsme od školy chtěli bylo, aby ho nenutili dělat s ostatními, nechali ho dělat si po jeho, dali mu volnost vzdělávat se svým tempem, a klidně ať píše písemky s ostatními, aby učitel nemusel vymýšlet ještě zvlášť pro něho
on se choval tak, že nikdy nebylo potřeba řešit chování, pomáhal všem kolem sebe, když tam byl, a fungovalo to výborně
pokud mám ve třídě nadaný dítě s chutí dělat něco navíc, domlouvám se s ním a s rodičem, za jakých podmínek a jak to bude fungovat a dítě si může dělat svoje věci, není potřeba hnát dopředu, může rozvíjet logiku, může dělat něco navíc, může si řešit něco kolem soutěží, a když zvládá naší výuku, má volnost
nepotřebuje tolik procvičovat, nemusí se nudit, ale musí dodržovat pravidla, zvlášť chování
to nebo problém
když potřebuje, vysvětlím mu něco, ale rozhodně nemůžu být většinu času s ním
ale ani s tím nejslabším, pokud on nechce sám, pokud projeví snahu, dostane pozornost, jako ostatní
když na to kašle, zkusím to znovu, ale pokud on nechce, přestávám brát ohledy, máme takovou dohodu
ale rozhodně nemusí sedět u přípravy k přijímačkám, a nemusí tam být nikdo, kdo je nebude dělat
Předchozí