Přidat odpověď
"monam, třeba fyzika a matika jsou dost často docela mimo, po dětech se chce zvládnutí rovnic ve fyzice minimálně o rok dřív, než to uvidí v matice
je dobrý toto změnit a může to každá škola udělat, pokud chce"
nevím, jestli je dobrý, že s věcí podstatnou pro chápání učiva je to tak, že ji může udělat škola, pokud chce ( takže možná... ) . to je docela vybabrání se vzděláním.¨
to mi teda připadá fakt brutální ignorace. Přístup k vzdělání a chápání věcí závisí na tom jestli škola chce ( nebo je jí to u pr..)
a to píšu jako bejvalej nadanej žák, který za socíku mezi 40 lidma neměl šanci na něco extra. Takhle to ale vypadá, že systém není ani pro ty nadaný ( kterým možná dovolí aby si jeli po svým , když budou hodní ) ani pro průměr - když těm předkládá souvislosti dřív, než proberou základ .
Předchozí