Přidat odpověď
monam,
ale ta výuka dětí na ZŠ je prostě úplně o něčem jiném, co na tom nechápeš? Vždyť na tom prvním stupni kolikrát ani nemají aprobovanou učitelku, která by anglicky uměla. Nebo si jen pouští písničky z cédéčka. A část dětí má plné brejle už jen učiva v češtině, natož aby pobíralo druhý jazyk.
Angličtinu mám vystudovanou, na praxi na pajdáku jsem učila na základce, kde ani na druhém stupni učitelka ten jazyk sama neuměla, byla to matikářka, co jí angličtinu doplnili do úvazku. Jela učebnici, ale děti se nepotkaly s autentickým slovním projevem, natož se správnou výslovností. A pak k tomu přidej to, že učíš průřez populací, od těch nejslabších.
Když to někde klapne, sejde se nízký počet dětí ve skupině, třída, kde není moc náročných dětí, slabších, se specifickými potřebami apod., dobrý učitel, tak pak se můžou dít věci, ale to není norma, to je spíš anomálie.
Předchozí