Přidat odpověď
kdybych nechala péči o vzdělání svých dětí na naší spádové škole, pravděpodobně by všichni tři kluci skončili v ústavu, v lepším případě na psychiatrii
u žádného vyšetření v ppp ani spc jsem nikdy nebyla, jen ten pohovor na úvod, stejně tak u klinické psycholožky, takže vůbec netuším, jak to probíhá, že neřekne ppp žádný konkrétní číslo je jedině dobře, když řeknou, že je to vyšší nadprůměr, úplně to stačí, potom už teda může zkusit test mensy, ale k ničemu to není (taky si to kluci zkusili, ten jeden o to stál, zjistil, že mu členství vůbec nic nedává)
stejně tak mi ve škole úplně stačí, když vím, že je děcko v pásmu podprůměru, osobě když ještě upřesní, jestli je to horní, nebo dolní hranice, není potřeba vědět číslo, už proto, že se o deset procent může lišit kvůli čemukoliv
některý dítě má vysoký iq v kombinaci s poruchou učení, s adhd, s as, dost dlouho jsou schopni maskovat inteligencí ty potíže, stejně tak těmi potížemi jakoby snižovat iq, proto je dost těžký tyto děti správně diagnostikovat, a tak když se to rodiči nezdá, může si zajistit vyšetření nový
Předchozí