Přidat odpověď
6:30 uvařím kapučíno
6:30 - 7:00 řeším suplování, které se naskytlo od předchozího večera (sedím na židli, telefonuji, klikám v PC), emaily
7:00 - 7:30 první kolečko školou (roznést suplování, pozdravit lidi, případně vyřešit nevyřešené akutnosti)
7:30 - 8:00 akutnosti ze strany učitelů (co nešlo vyřešit v kabinetech a sborovně), hromádkování pomůcek na jednotlivé hodiny
8:00 - 13:30 přenášení hromad sešitů, prac. sešitů nebo pomůcek mezi kanceláří a třídami (dvě budovy spojené chodbou, ven naštěstí nemusím), výuka, půjčování knížek v knihovně, řešení akutností s UA žáky (doteď jiná budova, příští rok už budou ve třídách), další 2 - 3 kolečka školou (akutní změny suplování, občas někdo zapomene na dohled, hledání někoho, komu se nejde dovolat a je potřeba něco s ním akutně pořešit...), někdy oběd (nebo aspoň hrníčková polívka), usrkávání kapučína při výměně hromádek v kanclu...v těchto 5 hodinách si většinou nestíhám sednout, občas na minutu nebo dvě ve třídě a pak na snědení té polévky, ale většinou jsem v pohybu
13:30 - 15:30 dopíjím ranní kapučíno, emaily, jednání s rodiči, jednání s distributory pomůcek, jednání vedení, jednání s učiteli (sedí se, mluví se, nic dalšího se nestíhá)
15:30 - 17:30 suplování na další den, administrativa a další úkony, které vyžadují klid a delší čas v kuse (sedím u PC)
Potom je čas na nějaké opravování (dělám ve škole, nechce se mi ty hromady PS vozit domů) a přípravy (ty už naopak doma).
Pro mě nejhorší je to tahání pomůcek, má to dost kilo a já strašně nerada něco nosím. Od prvního návratu po zavření škol už se nestěhují třídy, takže nejde mít fyziku v jedné třídě, kde mám skříně s pomůckami, jako dřív. A dětem brát přestávku taky úplně nechci, ale samozřejmě, že když se nabídnou, ráda jejich pomoc využiju.
Předchozí