| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Minulý týden jsem si tady postěžovala: Po zadání mého jména, příjmení a titulu Google na prvním místě zobrazí stránky tvuj-lekar.cz, které zrcadlí 9 let starou databázi České lékařské komory, konkrétně se zobrazí můj profil, kde je kromě roku promoce a čísla registrace u komory uvedeno, že pracuji jako zaměstnanec a že jsem , tedy že můj manžel je přesvědčen, že jsem . To vše na prvním místě, pokud zadáte do vyhledávače MUDr. Xxxx Yyyyy.
Kontaktovala jsem admina dvěma možnými způsoby, bez odpovědi. Na radu Elho jsem kontaktovala společnost Google s žádostí o vyjmutí této stránky s výsledků vyhledávání.
A tady je odpověď. Zdá se, že právo veřejnosti znát názor každého anonymního k mé krávovitosti vysoce převyšuje moje právo, aby taková vyjádření o mně nikde nevisela...

Dobrý den,

děkujeme za zprávu.

Informace ohledně následujících adres: .........

Na základě poskytnutých informací se zdá, že se příslušné adresy URL týkají záležitostí souvisejících s vaším profesním životem, které jsou pro veřejnost zásadní.Například informace o profesích, které vykonáváte nebo jste dříve vykonávali, nebo firmách, kde jste pracovali, mohou být důležité pro stávající či potenciální spotřebitele, zákazníky či uživatele vašich služeb nebo produktů nabízených v souvislosti s danými profesemi nebo firmami.V současné době proto ohledně odstranění těchto adres URL nemůžeme podniknout žádné kroky.

Na základě informací, které máme v současné době k dispozici, se společnost Google LLC rozhodla nepodnikat v případě těchto adres URL žádné kroky.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4=