Ennywan, tak by úkoly /jejich kontrolu, úspěšnost, zpětnou vazbu/ měl řešit učitel.
Naukové (převážně pamětné) předměty neučím. V matice, češtině...potřebuješ mít procvičeno. Někdo víc, někdo míň. Ale obvyklé je, že doporučené úkoly dělají nejčastěji ti, co je nejmíň potřebují. Je to pro ně už tak lehké, tudíž si max. šplhnou. Ti, co jim to dá zabrat, se jim spíš vyhnou a potíže s nedostatečným zvládnutím odloží na někdy jindy.
Dobře, tak pedogogičtí psychologové, kteří náš učí (pražská ped), úkoly spíš doporučují. Vysloveně s tím, že naučit systematické pravidelné přípravě doma je vhodné a předchází to části snížení výkonnosti při přechodu na vyšší stupeň školy. Navíc zvládnutí vlastního sebeučení je výstup v RVP (ne že by byl v 9. třídě kompletně realizovatelný, asi to psal vtipálek). Ovšem musí to být přiměřené, nic na hodinu práce.
A jinak, njn, že bych začala protestovat, že nechci psát závěrečnou práci
. Tak asi by mi řekli, že je to moje věc, když nechci mít doklad o absolvování, a nevadí mi, že to učení + zaplacené finance spláchnu do pryč.