Přidat odpověď
Marťasíno ..S těmi úkoly: moje děti v malotřídce dostávaly domácí úkol vysloveně na míru, podle toho, co bylo u dítěte slabina - a fakt z 8 dětí dva cvičili psaní písmenka, 3 měli čtení ze slabikáře, 2 měli pár příkladů, 1 se spec.poruchami nějaké vymalovávání podle čísel..
tak takové úkoly by nevadily,jenže když běžná praxe je že třída dostane v každé hodině jeden úkol,všichni stejný,takž jedničkář i pětkař procvičují totéž,navíc když je těch úkolů hodně za den a nebo je někdo pomalejší tak to zabere spoustu času a ten ne každý má-jsou kroužky,rodič chce jít s dítětem ven,navštívit babičku atd. a tak ne vždy na to ten čas je,jenže učitelka neuzná žádný důvod proč úkol není a hned trestá,takže dítě místo aby po sezení ve škole šlo ven běhat,jezdit na kole atd. tak zase sedne nad učení a píše úkoly. No a ještě lepší level je když učitelky dávají úkoly na prázdniny a nebo za správně udělaný úkol nedostanou nic,ale jednou zapomenou a hned dostanou pětku,proč tedy není jednička za donesený? Včera na mě na FB vyskočil příspěvek že se nelíbí rodičům že hned 1.9. dostaly děti úkol-jeden pro dítě,druhý pro rodiče a učitelky to obhajovaly že je to naprosto v pořádku,že se tak rodič dítěti věnuje a dítě je rádo že má úkol,protože děti úkoly milují a že takto dávají úkoly každý den- no nevím,asi žiju v jiné bublině,moje děti rozhodně nejásaly že dostaly domácí úkol
Osobně mi nevadí úkol sem tam a nebo po domluvě s rodičem procvičování co dítěti nejde,ale vadí mi to co je u některých v praxi.
Předchozí