Přidat odpověď
Del, díky za popis, ale to nedáme. By máte vlastně výhodu toho DD,o poruchy chování tam není nouze, ppp je zná, tak není problém
u nás se poslední dobou vždycky najde nějaký děcko, který ppp ohodnotí jako "to jsme ještě neviděli", a to naše děti máme v asi osmi různých ppp nebo spc několika krajů
ale ani se nás nikdy nikdo neptá, jestli máme třeba tu třídu podle paragrafu 16, ap nám odmítají napsat, poslední dobou už nedávají ani ivp, vydolovat po3 je těžký, k tomu děti z Ukrajiny, takže tříd pod 30 dětí máme pár, 26 považujeme za super stav
jenže vzhledem ke složení dětí je to úplně o něčem jiným, než když bývalo před 40 lety ve třídě 34 dětí, tenkrát ti nejvíc problémoví odcházeli na praktickou nebo na zvláštní, z naší třídy tak odešly dvě nejen prvního stupně, v dnešní době nemají kam odejít, praktická škola je jedna na okres, dojíždět 30 km je pro takový děti samozřejmě nemožný, pro jejich rodiče taky, takže vím o jednom dítěti za posledních deset let, který odešlo z této školy do speciální, těžký autista, rodiče ho vozili do školy jenom jednou za týden
když jsem učila na specce, byly tam děti s po3, který byly stejný jako ty děti s po3/ivp, co byly na naší normální škole,
v průběhu minulých pěti let některým těm našim dětem sebrali ivp, snížili na po2, ale vůbec nechápu důvod, učím je, znám je a žádnou změnu nepozoruju
jednomu chtěli vzít ap, to jsme teda uhájili, asi hlavně proto, že už byl rozjetý školní rok
takže je to jenom kvůli prachům
když potom slyším o klesající úrovni škol... ať nám jde někdo ukázat, jak to zvládat líp
Předchozí