Přidat odpověď
My taky nemáme kabinety, teď už, ani na pomůcky, ani pro učitele. Výjimkou je jeden, co si ho drží bývalý zástupce, tedy okupuje místnosti dvě, ale z té jedné je pomaličku vypuzován, protože jinak by ostatní učitelé museli sedět na chodbě. Ve sborovně je 10 lidí, proti předloňsku je rozdíl v tom, že jsou na polovičním prostoru. Ale není to špatně vymyšlené, spíš ubylo hluchých a prázdných míst a skříně s nepořádkem.
Ale chtěla jsem tím říct, že každý rok se něco přemění na třídu a pořád to nějak vychází, akorát tedy ty nově vznikající třídy už nejsou klasické třídy a jsem tak trochu zvědavá, co na to hygienické normy. To je oblast, do které jsem ještě nezabrousila a ani se mi nechce.
Taky se nám hlásí čím dál víc dětí, ale tady je to dost jasné, prostě se sem stěhují, obec se rozrůstá. Ale s třemi prvními třídami se na letošek původně nepočítalo, tak to byly šachy. Uvažovalo se o spojení třech šestek do dvou, protože odešlo 14 dětí, ale nakonec jich taky dost přišlo z obcí, kde mají školu jen do 5. ročníku, takže i šestky zůstaly tři.
Třídy po 30 dětech mě děsí (taky jsme je tu měli, často právě jako důsledek spojování 6. tříd po odchodu dětí na gymply), pořád si myslím, že ta hranice 24 by neměla být jen pro jazyky.
Předchozí