Koupila jsem si robotický mop. Během dvouleté záruky se rozbil. Po domluvě jsem ho vrátila prodejci a ten mi dodal úplně nový kus. Jenže ten nový už zase nefunguje. Mám ho rok a něco. Když jsem včera psala reklamaci, hned mi ji zamítli. Že prý reklamace se počítá od původní první objednávky. Ne od dodání toho druhého kusu. Mně se tohle nezdá. Já osobně se domnívám že na nový kus běží nová lhůta dva roky. Vyzná se v tom tady někdo? Prosím o radu. Jinak kupováno mimo ČR, přes Amazon Německo, ale je to EU, tak myslím že by to mělo platit stejně jako u nás.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.