Přidat odpověď
Ale ten řidič nemůže volat den předem, on neví, kam ten pojede, instrukce dostane ráno.
SMS-ky většinou u některých společností rozesílá automat, ne řidič.
Ten už aktuálně volá ten den ráno / samozřejmě ne všichni / a případně si domlouvá drobné změny a časy...ALE ! On nemůže změnit celou naplánovanou trasu úplně naopak...což někteří nemohou pochopit...
Pokud jede ráno kolem třeba deváté, tak opravdu nemůže se kolem jedenácté ještě jednou zkusit stavit... Maximálně / a to jsou u nás někteří ochotni dělat / mě zkusí zavolat, jak se vrací a pokud jede stejnou trasou zpět, zkusí předat ještě jednou. Jinak opravdu musí dát na nejbližší parcel shop...jinak by nestihl rozvézt vše, co má naloženo a co mu systém nakázal rozvézt.
Takže individuální dohody s kurýry samozřejmě jsou možné a mě to tak i funguje, ale pokud zazvoní, zavolá a nikdo se neozve, balík jde na výdejnu.
Nebude zkoušet a čekat ani těch hloupých 10 minut, protože pokud by čekal během dne jenom 6x, má už hodinu zpoždění....
A při rozvozu třeba 150 -200 balíků se mu tyhle čekačky vyskytnou opravdu často...
Takže automat přepravní společnosti vám pošle info o časovém oknu a ten kurýr se musí snažit to stihnout a předat. Pro něj je samozřejmě lepší, když všechny balíky předá do rukou, myslím, jsou i hodnoceni lépe, ale někdy to prostě možné není....
Předchozí