Přidat odpověď
Ano mám blbé zkušenosti. Podobně, jak popisuješ. Opakovaně. Reklamace pořád dokola. Ještě před pandemií. Takže tehdy ještě parcelkiosky nebyl nebo ne tak rozšířené.
Vrcholný kousek byl, kdy nedodal večerní doručení ve středu. Po reklamaci čekám doma opakované dodání, mělo to být do v pátek do 18:00. Nikdo nevolal, doba dodání končí a tak v 17:45 koukám od systému ale tam už je zadáno, že "adresát nezastižen, nebere telefon". To byl tedy pátek. Prostě už se mu nechtělo nebo co. Reklamovala jsem. Že se prý ozvou s novým doručením. Pak mi volal ten kurýr v sobotu ráno v 7 !! (nebrala jsem, kupodivu) a posílal sms, že je na cestě. Takže opět nepředáno. Balík se vrátil odesílateli, i přes nestálé reklamování a urgence, už to bylo na "zpětném" depu.
A podobně mám blbou zkušenost se zásilkovnou. Že prý mají plnou tu moji a dali to na jinou, s otvírací dobou asi tak 3 hodiny denně. Já chápu, že se předem neptají, v tom množství. Ale že nebyli schopni mi po zavolání na infolinku dát to vyzvednutí jinam, kde byla normální otvírací doba, to nechápu. Takže jsem jim řekla, že si můžou ten balíček nechat. (snažím se platit až dobírkou, právě pro tyhle případy). Se zásilkovnou jsem skončila a nejen proto, taky mi vadilo, jak se majitelky chovala k zaměstnancům při pandemii, zatímco se sama válela v Karibiku.
Já si nejradši věci vyzvedávám osobně. Po těch zkušenostech. A taky nemusím sedět a čekat v rozptylu x hodin na fleku. Za 2 minuty, co volají, že jedou se nestihnu vrátit ani z procházky se psem. Dobrý je doručování jídla, tam je to v rámci jedné hodiny a to je úplně super.
Předchozí