Přidat odpověď
Fed, to je právě otázka, jak na tom dítě je.
Aktuální zkušenost (nepřenáším na potomka zakladatelky).
Dělám testy poměrně snadné, vím, koho ve třídě mám. A abych viděla, kdo to umí, na to lehký test stačí.
Písemku první odevzdají děti, které to umí. Stačí jim 10 minut a max. ztratí nějaký bodík za nepozornost, končí s jedničkou. Pak se to tak trousí (nechávám čas dle potřeby), nakonec po hodině práce odevzdají ti, co jim nemůžeš dát ani se sebezapřením lepší známku než 4 nebo 5 (bavíme se třeba o získaných 5 bodech ze 30). Opravné testy dělám, část se to na ně konečně naučí, pro ně to má smysl. I když by se to děti taky mohly naučit hned, přepadovky nedělám, vědí to vždy předem... Nevím, jaký měla písemka rozsah, v téhle situaci bych asi připravila nějaké individuální písemné přezkoušení, ale nadšená bych nebyla. Jako rodič bych dítě poučila, že odevzdat to má, i když učitel to vypustí z hlavy. Ne vždy je volná první lavice a když si někdo něco píše na druhé straně třídy, je snadné to přehlédnout a odejít, ptž třída něco dělá společně dál.
Předchozí