Přidat odpověď
Federiko, jenže ona je taky otázka, jestli ta vyhraněnost je fakt výhoda...on je vyhraněný až moc, kromě těch vlaků ho skoro nic jiného nezajímá, nedokáže si představit vůbec nic jiného, co by třeba mohl dělat, tak se drží toho strojvedoucího, nebo prostě něco kolem vlaků. To už je možná větší výhoda, když je tvoje dcera sice nevyhraněná, ale jak píšeš, dostala by se asi kamkoli, takže třeba ten gympl a mezitím se může rozmýšlet, co dál. Což u nás nepřichází v úvahu, gympl by fakt nedal, učit se takovou spoustu předmětů, které ho vůbec nezajímají a ani s jeho zájmem moc nesouvisí. Jeho ani teď ve škole nebaví téměř nic, prostě se to učí, že je to potřeba, ale někdo ti třeba řekne, že má rád jazyky, nebo jiný matiku, fyziku, nebo přírodopis, zeměpis...ale on nic, všechno je to prostě tak trochu nutné "zlo" a v žádném předmětu nemá touhu hledat si k tématu ještě třeba něco víc, než probírali... takže ta jeho vyhraněnost mě někdy spíš trochu děsí, protože tím máme ten výběr škol celkem dost zúžený.
Předchozí