To já jsem se na spolupráci s AP těšila.
Nikdo se mě teda neptal, prostě mi to oznámili, že tam bude dítě s asistentem, nastupovala jsem týden před začátkem školního roku, karty už byly rozdané. Jen mi zpětně došlo, proč dali náročné dítě nezkušené učitelce, když v paralelce byl někdo s 20 lety praxe
. Ale jasně, asi ta kolegyně AP nechtěla, tak se to řešilo takto.
O 3 roky později opět měl do jedné třídy jít AP a opět se tomu kolegyně vyhnula, ale já si to užila, do luxusní třídy s luxusním počtem dětí jsem dostala nejlepší AP, jakou máme ve škole, k dítěti se zrakovým postižením, které je inteligentní a bez větších problémů.
Až po nějakých pěti letech, kdy já měla AP a ona ne, si ona začala všímat výhod a najednou mi AP začala i závidět. No, teď už si třetí rok užívá vlastní AP. Bohužel už ale zapomněla, o kolik složitější to je bez asistenta a začala být dost netolerantní k začínající kolegyni s náročnou třídou, která ale AP nemá, ač těch dětí s PO tam má výrazně víc a ještě k tomu Ukrajince, sice chytré, šikovné, hodné, ale pořád nějakou tu dopomoc a pozornost potřebují.