Přidat odpověď
MaMar,
v té mnou popisované osmičce nevím, čím to je, podle mě se tam ty děti tak sešly už na prvním stupni.
Vlastně si pamatuju, že byl celý ročník takový, když nastoupili do školy. Normálně jsme se o přestávkách chodili dívat, jestli v té třídě jsou, byli neuvěřitelně klidní, seděli v lavicích....tehdy ve všech těch paralelkách. No a v té jedné třídě jim to zůstalo, ta druhá zůstala hodná, poslušná, ale v hodinách jsou přeci jen aktivnější a třetí se trochu rozdivočela. Věřím tomu, že to bylo i v tom, jaké měly ty třídy třídní učitelky ve 4. a 5. třídě, protože dvě z nich vyžadují především ticho a klid, takže to v nich asi podpořily.
U těch devítek došlo k tomu, že se na 1. stupni ze dvou hodně početných tříd udělaly tři méně naplněné třídy tak, že se namíchaly obě ty paralelky rozdělily zhruba na třetiny, aby u sebe bylo co nejvíc kamarádů, a pak se ty třetiny skládaly k sobě tak, aby nevznikaly zbytečné třenice. Tím vznikly tři naprosto odlišné třídy a ta jedna měla větší procento dětí s SPU, protože tam byla AP a třídní, která s nimi uměla pracovat. A ukázalo se, že tyhle děti si procházely opožděně některými fázemi, takže zatímco ty dvě zbylé paralelky měly nejbouřlivější sedmičku, tak tahle si tím prošla až v osmičce a následně upadla do totální pasivity. Oni už před tím byli klidní, ale potom nastalo totální KO. Navíc pár dětí odešlo a je jich jen 16. Býval tam jeden aktivní kluk, s tím se dobře diskutovalo, ale pochopila jsem, že i ten už "zmrtvěl". Přitom se třeba účastní olympiád, ale v hodině už nefunguje.
Předchozí