Přidat odpověď
Moniko nepopírám,ale když myslíš..
Jaké tedy by vlastně podle Tebe měly být ty spravedlivé přijímačky???
Tak ještě jednou, bavím se o devítce-měly by obsahovat test z učiva zš, které by každá škola podle švp měla mít probráno, takže jedničkář a dvojkař by je měl zvládnout udělat dobře i bez speciální přípravy, tím nemyslím, že se na starší učivo nemůže doma podívat aby si to zopakoval, ale prostě nepotřebuje hodiny doučování. Ano v přípravě si může vyzkoušet testy a tak si pak je jistější, ale nemělo by to být, že bez přípravy je jedničkář a dvojkař neudělá, protože tam jsou otázky co se ve škole neučili.
Kamarádky dcera,chytrá,snaživá, špatně nesoucí i dvojku z písemky,schopná se pak hodiny učit, měla skoro celou základku samé jedničky, ke konci už tedy jednu a pak dvě dvojky, na přípravu nešla,protože rodičům připadlo zbytečné platit ,když byla mezi třemi nejlepšími ve třídě a učitelé si ji chválili,měli pocit že na běžnou sš se lehce dostane, nešla na žádnou výběrovou přetlakovou, jaký byl pro ně šok, že se nedostala.Pak říkala že takové příklady a úkoly nikdy nedělali, že vůbec nevěděla jak je má dělat- no a to je pro mě prostě špatně.Můžeš to vnímat jinak, máš na to jiný názor- to je v pohodě, já to ale vnímám jinak.
Předchozí