Přidat odpověď
Nevím, co je horší, ale mám na opisování z mobilu velmi negativní názor...
Učím na VŠ matematiku, studentům buď povolím vzorečky, nebo i skripta, nebo mají přímo v písemce vzorečky vypsané (záleží na konkrétním předmětu). Takže nechci memorování, ale aby uměli dosadit, nebo algoritmus, nebo interpretaci výsledků.
Musela jsem v poslední době řešit to, jak zabránit, aby student vyfotil písemku a někdo mu zpět poslal řešení. Protože chytré hodinky umí opravdu hodně. A názor poctivých studentů je, že je ti co podvádí tímto způsobem jsou pak za hvězdy a ti co jsou poctivý na to doplácí.
Podvod s mobilem mi přijde opravdu za čárou. Tahák chce kreativitu, vlastní úsilí. Poslat fotku a opsat výsledek je v podstatě bez práce. Ano, v ústní části to poznám, obvykle dotyčný neumí zápis ani přečíst, ale je to zlé.
Udání se mi nelíbí, ale možná to už byl akt zoufalství, že někdo se může zbláznit a šprtá, a někdo na to peče a projde mu podvod. Spíš se divím, co dělá učitelka, když to neodchytí.
Předchozí